dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













wtorek, 2 marca 2010

ossian



Bardzo stary obrazek , ale bardzo go lubię wygrzebałem go przy okazji zaproszenia na wystawę internetową do salonu niezależnych u Ossiana, malarza, mojego internetowego znajomego,czasem lubię się czymś pochwalić więc chwalę się i dziękuje za zaproszenie
tu jest link
http://www.ossian.netgaleria.pl/?rafal-babczynski,34

5 komentarzy:

Holden JAREK Cyprian pisze...

doskonała praca i dobrze, że się chwalisz:)
serdeczności Rafale

Anonimowy pisze...

dzięki Holdenie:)
R

Margarithes pisze...

:)

MajaK pisze...

...piękna jest ta praca....gratuluję...!!...nowe doświadczenie ...nowe miejsce....warto!!!....

starucha74 pisze...

praca dla ciekawskich...mroczna i tajemnicza...bardzo fajna
Pozdrawiam serdecznie
Woj