dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













sobota, 27 marca 2010

I wiosny szukaliśmy





no i w tym samym dniu szukałem z Rebeką wiosny ale jeszcze nie za bardzo ją widać:)

6 komentarzy:

MajaK pisze...

....znaleźliście początki...reszta się znajdzie później....pięknie Jej w tych baziach....

słodko-winna pisze...

A ja upodobałam sobie to pierwsze:)))

Holden JAREK Cyprian pisze...

SZUKANIE jest wspaniałą DROGĄ, zwłaszcza, gdy szuka się z Kobietą:))))) Cudnie. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ale na szczescie zbliza sie wielkimi krokami! To niesamowite wyjsc na zewnatrz i poczuc zapach tej calej odzywajacej znow przyrody:D Po tak dlugiej zimie, te wiosne wyjatkowo docenie;)

Margarithes pisze...

właśnie u nas w szcz zawsze później :(

Ale i tak jej pięknie w tej naturze

Rebeca/candemila pisze...

no w trzcinach bajera-sama sie sobie podobam ;) no i bazie ci wyszły a mi nie....