dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













piątek, 5 czerwca 2009

Ze sznurkiem


To jest moja pierwsza fotografia która została upubliczniona, w Poznaniu na wystawie Abnormals2007........zapisałem się kiedyś do tego ugrupowania nazywają się Nienormalni.........wypisałem się jednak po pewnym czasie.........doszedłem do wniosku że jestem nienormalny inaczej niż oni:):):)
nigdy nie byłem w żadnych szeregach jakoś tak nie umiem się przystosować:)

4 komentarze:

Gegza pisze...

ma w sobie coś to zdjęcie. Bardzo mnie się podoba tak jak to z wieszakiem. A nienormalnych już inwigilowałam. Jesteś inny niż inni:)
A pamiętasz te zdjęcia roślin jak sen topielca? wrzuciłbyś kiedyś tutaj jedno takie? ja je tak bardzo lubię!!! pozdrawiam :*

MajaK pisze...

Aguś są te zdjęcia na samym początku ..:):)....od nich blogowanie się zaczęło Rafałowe..
....ja nienawidzę tego sznurka a zdjęcie uwielbiam....

Anonimowy pisze...

W grupach jest ciezko bo zawsze cos narzucaja, kiedys rozbawilo mnie apropos tego jedno zdanie niepamietam juz gdzie zaslyszane "my samotnicy powinnismy chodzic razem" hehe:) Zdjecia bardzo mi sie podoba:)

Pozdrawiam:)

słodko-winna pisze...

ostatni papieros ma smak zaświatów