dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













czwartek, 4 czerwca 2009

Chwalipięta


muszę się pochwalić a co mi tam:)
moja praca została nagrodzona na konkursie plastycznym "Moja historia z rakiem"
zaproszono mnie do Zachęty we Warszawce i wręczono bukiet pięknych kwiatów, diplomik,
piękny album o fotografii oraz aparacik fotograficzny, aparacik był bardziej damski więc wręczyłem go córce........kwiatki wręczyłem jakiejś pięknej kobiecie i z satysfakcją powróciłem do domu:)
tu jest link:)
http://www.amazonki.poznan.pl/federacja/galeria/III_edycja_KArt_zakonczenie_informacja_prasowa.pdf
Hi HI
pozdrawiam wszystkich

6 komentarzy:

MajaK pisze...

...cieszę się,że miałam okazję uczestniczyć w tym wydarzeniu....piękne były te róże......gratuluję .....sukces to duży jest.......moze jutro pokażę jak to było........:)...

Gegza pisze...

to wspaniale, że wziąłeś udział w tym konkursie i dałeś im szansę zobaczyć swoją pracę:)
a wygrana to rzecz oczywista:D godna braw i gratulacji:D cieszę się dziś razem z Tobą:))

i wcale nie chwalipięta...jest czym się pochwalić a my chętnie o tym czytamy:))
buźki :*

Krzysztof Schodowski pisze...

pamietam ten konkurs :)
gratulacje wielkie :)

Dominika pisze...

Pięknie! gratulacje i usciski :)) :)
praca jest piękna , jak dobrze pamietam jeszcze jedną masz taką, niezwykle przejmującą o raku wlasnie...

słodko-winna pisze...

Zupełnie przypadkiem/choć podobno tych nie ma/jakiś czas temu przeglądałam strony w internecie i zobaczyłam Twoje nazwisko wśród nagrodzonych, a potem już tym tropem trafiłam na ten blog/ i blog Mai/...Gratuluję z całego serca.:)

Anonimowy pisze...

Swietna praca! gratuluje:):):)
Jest sie czym chwalic:)