dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













niedziela, 11 lipca 2010

wspomnienia






W sierpniu wybieram się na mazury będę się widział z Małgosią , oczywiście liczę na mnóstwo nowych zdjęć....:)
przeglądałem zdjęcia z naszej wspólnej sesji tym razem wystąpiłem jako model
a zdjęcia robiła Alicja - Wiesz - zwana niekiedy Okruchem:)
i nowa muzyka jak ktoś lubi:)

4 komentarze:

MajaK pisze...

...piękna muzyka...ciepłe wspomnienia...:).....już czekam na następne nowe z Małgosią i nie tylko.....

Anonimowy pisze...

..i będą nowe wspomnienia....dziwne są wspomnienia...są takie które pojawiają się przez chwilę na chwilę by zaraz ulecieć i takie których pamięć długo nie zaciera...


okruch

:)

Margarithes pisze...

Dobrego wypoczynku w takim razie i uśmiechy posyłam :)

Dominika pisze...

Piękna jest ta seria zdjęc!!