dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













czwartek, 29 lipca 2010

Małgosia wysoka











Ciekawe spotkanie dziewczyna wyższa ode mnie:) prawie metr dziewięćdziesiąt trochę się bałem:)

5 komentarzy:

Drycha pisze...

czwarte spodobało mi się najbardziej
piękne światło, piękna poza

MajaK pisze...

....bardzo piękne portrety Jej porobiłeś....:):) nie udawaj,żeś taki strachliwy....drugi od góry mnie zachwyca.....

wrobel pisze...

sesja udana na maksa, jezu jak ja bym chciała mieć takie dłuuuuugie nogi ;)

słodko-winna pisze...

Och, to czarno-białe na krześle(?) jest zachwycające i jeszcze to miodowo-cieniowe.Piękne prace.

Margarithes pisze...

Jest w niej spokój :) i Ty to uchwyciłeś :)