dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













środa, 14 kwietnia 2010

Kasia










Ciąg dalszy sesji w Willi Lentza, tym razem Kasia solo , może jeszcze będę mieł niebawem okazję ją fotografować...:)

3 komentarze:

Margarithes pisze...

Piękna Kasia :)

świetne sesja :)

MajaK pisze...

..bardzo piękna jest Kasia.....pieknie Wam się widzę pracowało....pozdrawiam....

słodko-winna pisze...

Gdy patrze na takie piękne dziewczyny od razu po głowie chodzi mi mocne postanowienie poprawy i...dieta.
Najbardziej podoba mi się trzecie od dołu.