dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













piątek, 26 lutego 2010

ukradłem globus

Ukradłem globus Maji bo mi się spodobał i nową muzyczkę wstawiłem
następnym razem już będzie jakiś obrazek może:)

6 komentarzy:

Holden JAREK Cyprian pisze...

muza super, już ściągam - próbuję:)))) ja pirat, a na obrazki czekam

Gegza pisze...

Rafał! bardzo klimatyczna, powiedziałbym filmowa. Mrok, napięcie, stres, takie wywołuje odczucia. Brawo!!
nawiasem mówiąc to jest fantastyczne że zarówno Twoje fotografie, montaże i muzyka tworzą jedna całość, niby oczywiste a jednak.

Latarnik pisze...

Ładnie brzmi :) Faktycznie jak ilustracja filmu...

Margarithes pisze...

mmm...
:)

MajaK pisze...

...:):)....kocham Twoją muzykę......

Anonimowy pisze...

Ja czekam na czesc wizualna:):):)

Pozdrawiam:)