dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













środa, 24 lutego 2010

Muzyka

Nie jest tak że się lenię :) siedzę po prostu bardziej w muzyce ostatnio
jak kto lubi to proszę uprzejmie może sobie posłuchać tutej:):):)

4 komentarze:

Margarithes pisze...

Dziękuję :)

Holden JAREK Cyprian pisze...

ja lubię i słucham od wielu dni WCIĄŻ:))))))))
GRATULUJĘ!

słodko-winna pisze...

Zdecydowanie wolę , gdy muzyka jest tu:))A w ogóle Rafale, to te Twoje nutki otwierają we mnie jakieś drzwi...dziś za nimi czaiło się coś Niespodzianego...

MajaK pisze...

...jest cudna....:)....