dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













sobota, 23 maja 2009

muzyka

może się uda wklejam .benc:)
droga (wąskie przejście)


a więc tym razem się udało i gra jakoś takoś co prawda wyłazi ze strony ale trudno
Kasiu metoda z Twoją nieskończonością nie zadziałała ale będę próbował ha ha
może się uda następnym razem.
No muszę dodać że to jest mój następny bzik zamieniam się czasem w człowieka orkiestrę:):)
i gram czasem lepiej czasem gorzej dziś grać przecie każdy może:)

2 komentarze:

słodko-winna pisze...

Rafale, to można nawet zrobić tak ,że cokolwiek napiszesz np:"to jest muzyka, którą ostatnio napisałem" i zrobi się [klik] to będzie grało...coś jak link...na pewno to widziałeś, tak jak fragmenty piosenek z mego radyjka, które gdy zrobisz [klik] grają;)
W edycji postów, które piszesz w pasku narzędzi masz taki znaczek nieskończoność, no może on nie jest najwyraźniejszy ale to 12 ikonka licząc od PRAWEJ strony.Gdy napiszesz np owe "to jest muzyka, którą ostatnio napisałem" podświetlasz to zdanie i klikasz właęnie na tę 12 ikonkę, otworz ci się miejsce na wpisanie linku np tego, który w Twojej notce jest nieaktywny:
http://w691.wrzuta.pl/audio/246sdyWWoAM/droga_ciag_dalszy
Gdy zrobisz wszystko jak należy po kliknięciu na to zdanie powinna otworzyć się wrzuta:)
albo inny sposób, gdy chcesz by link był aktywny. Na wrzucie jest pod Twoja muzyką napis :więcej kodów tam klikasz i masz link: miniatura na stronę internetowa,Gdy tej użyjesz będziesz miał znaczek z rzuty po naciśnięciu którego będzie grać.:))
Wybacz, za ten wykład, ale mam nadzieję, że się przyda:)/wiesz, to takie zboczenie zawodowe, by nauczać;)/

Krzysztof Schodowski pisze...

lubię Twoją muzykę Kolego Szanowny :)