dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













piątek, 29 maja 2009

Iza

Strasznie trudno jest sfotografować Izę ale ja się uparłem:):):)





2 komentarze:

słodko-winna pisze...

Są takie kobiety, które tak mają.Rozumiem Izę:)Gdy wiem, że ktoś mnie fotografuje robię dziwne rzeczy ze swoją twarzą swoim ciałem, chcąc przypodobać się obiektywowi, i wychodzi na diabła, gdy nie wiem, podobam sie sobie na zdjęciach;)

MajaK pisze...

...warto znosić niedogodności....Ona ma takie wspaniałe ciało do fotografowania......bardzo plastyczne...wyraziste...i te niesamowite dłonie.....zawsze niecierpliwie czekam na rezultaty kolejnej sesji....