dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













wtorek, 9 października 2012

Zabawy w teatr

Piękne wspomnienia , cudowna zabawa tym razrm jako "aktor" z Marzenką a fotografowała Alicja

6 komentarzy:

MajaK pisze...

Też lubię , też mnie fascynuje teatralność ...:)

Anonimowy pisze...

..wspomnienia wzruszajace,piekne..przykro jednak ,ze dzis tyle znakow zapytania.. smutek.alicja

Margarithes pisze...

Pozdrowienia dla Alicji, ciekawie byłoby z dźwiękiem.

Małgorzata pisze...

cudne barwy...niesamowity klimat:) pozdrawiam:))

Monika Oleksińska pisze...

Wspaniałe fotografie i wygląda na to że przy tym świetnie się bawiliście :)

Anonimowy pisze...

masz już kozę na urwisku ? [zapomniałem ,jak się nazywasz , dlatego bezosobowo]