dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













piątek, 5 sierpnia 2011

Mazury











Powróciłem z Mazur, przedstawiam chronologiczniesesjowo, Wróbelek zwany też czasem kartofelkiem czyli Agnieszka Retko-Ruszczak, artystka czasem ludowa a czasem zupełnie nie ludowa i jej prześliczna córeczka:)
dziękuje za gościnę

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia,cudny nastrój na "planie" :)
Kocham je obie a Tobie dziękuję,że się dzielisz radością
pozdrawiam Ciebie
Majka

Margarithes pisze...

Rewelacyjne Mazury z takimi kobietami :)

Świetne zdjęcia i piękne modelki! Brawo!

slodko-winna pisze...

Nareszcie jestes. I z jakimi zdjeciami! Trzecia juz bardzo lubie. Przypomina mi klimatem zdjecia Twojej cory, te na polu pelnym zboza. Jedne i drugie pokazuja tyle cieplych uczuc. Brawo!

Anonimowy pisze...

..piękne.. a ostatnie zdjęcie poruszające.

:)
wiesz