dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













wtorek, 14 czerwca 2011

dziadek Rafał :)






tak więc zostałem dziadkiem i mam na to dowody:):):)
Karolina i Zuzia :)

11 komentarzy:

Margarithes pisze...

Boskie dowody!


Gratuluję :***

słodko-winna pisze...

Cudowne.Gratulacje:D
Już im zazdroszczę tych wszystkich sesji fotograficznych:)))

Anonimowy pisze...

Cudne są kruszynki i Babczyńskie w każdym calu.Jeszcze raz gratuluję Dziadku :)
Majka

fotonokturn pisze...

można umrzeć z rozczulenia i zachwytu, gratulacje! a jakie oba bąble już rezolutne, ciekawskie. dziadek zaś pokazał zupełnie nowe fotooblicze

JaWi pisze...

:) .... No to będziesz miał teraz nowe obowiązki .... ale instytucja dziadka ma tą przewagę na ojcostwem, że jak się człowiek zmęczy, to zawsze można odstawić maleństwa do rodziców ;) .....
Gratulacje.... zwłaszcza dla mamy :)

Anonimowy pisze...

bardzo dziękuje wszystkim wnóczki są 100 km od dziadka także nie nastąpi chyba zmęczenie materiału:):):)
Rafał

Rebeca/candemila pisze...

:):):) gratulacje! toż to same przyjemności i od razu x2 :) ale dziadek będzie focił....

Anonimowy pisze...

..aż się gęba śmieje jak patrzę na Dziadka...

wzruszające

:)

to byłam ja ;)

Krzysztof Schodowski pisze...

wooooooooooooow gratulacje Dziadku :)))))))))))))))))

at-the-attic pisze...

przeurocze istotki ♥

Hosala pisze...

Gratulacje!