dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













piątek, 4 czerwca 2010

Paulina








Dziś fotografowałem Paulinę, przy pomocy fotografii chcę też znaleść prawdę o drugim człowieku, czasem nie jest to łatwe, mam nadzieje że z Pauliną jeszcze się spotkamy

3 komentarze:

MajaK pisze...

...umiesz znaleźć duszę ......piękne fotografie......

Holden JAREK Cyprian pisze...

:) cudnie i po Twojemu!, pozdrawiam

Anonimowy pisze...

tak właśnie...znależć PRAWDĘ o drugim człowieku...cóż to znaczy "znależć prawdę o drugim człowieku"...i po co dlaczego jej szukamy...................................................................................................................................................

............:)
okruch