dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













poniedziałek, 24 maja 2010

Szczeciński chór w Berlinie













Małgosia zabrała mnie ze swoim chórem do Berlina, :) bardzo dziękuje
tu jest mały fotoreportaż i kawałek mojej nowej muzyczki......pozdrawiam

5 komentarzy:

MajaK pisze...

...piękny reportaż....ta fotografia z fortepianem podoba mi się najbardziej :).....

Margarithes pisze...

Dziękuję, że byłeś, że podreptałeś ze mną śladem muru :) mam nadzieje, że ostatni nasz śpiew Ci się spodobał :)

a muzyka, rewelacja :)

Holden JAREK Cyprian pisze...

PIĘKNA WYPRAWA I EFEKTY, pozdrawiam

słodko-winna pisze...

Ojojoj, zakochałam się w drugiej fotografii.Za jej miękkość .I zamyślenie.

Latarnik pisze...

Mnie urzekły 4, 7 i 9 :) Ale reszta też świetna! Musiało być fantastycznie...