dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













niedziela, 31 stycznia 2010

boso.........


Prawie wcale ostatnio nie fotografuje.......nie ma słońca i zimno.........
dla mnie to najgorszy czas.......
dzisiejszy fotomontaż.....użyłem w nim literek....mogą być nieczytelne ale nie mają być takie ...to element graficzny.......jednak jestem zafascynowany tymi paroma zdaniami które napisała kiedyś Alicja....
tak więc przytoczę je..
........bose nóżki w kołysce pierwsze swe kroki stawiają potem na czworaka ręce im pomagają potem już w pionie w chodziku ubrane przed chłodem dywanu przechodzą po chodniku w kozakach z kożuszkiem do lata a potem kiedy już lato niestety znów na czworaka z garbem na grzbiecie po drodze balkonik pchają do przodu noga za nogą pomału ostatnie kroki stawiają w filcowych kapciach na płozach kołyszą się do zdarcia by bose były... znowu...... znowu......

narobiłem też trochę muzyki
jak ktoś lubi
szukając  aniołów

5 komentarzy:

MajaK pisze...

...ja też dziś bose stopy wstawiłam...chyba równocześnie z Tobą.......piękne te słowa Alicji......:)...a do wiosny coraz bliżej....trzymaj się ciepło...pozdrawiam...

Holden JAREK Cyprian pisze...

ZDJĘCIA uzupełniłyby ten obraz i muzykę, ruszaj w drogę:))))
pozdrawiam

czarodziejka pisze...

Piękne słowa i praca rownie udana.

Sklepik pisze...

Pięknie napisane, fajne myśli masz

MajaK pisze...

..zapraszam Cię do mnie na bloga po odbiór nagrody...:):)...