dzień dobry

Od pewnego czasu fotografia i jej dziedziny pokrewne stały się moim małym szaleństwem chciałem się z Wami podzielić tym co robię, fotografia stała się moim pamiętnikiem, mapą, dzięki której poznaje siebie, otaczający mnie świat, no i oczywiście ludzi.... serdecznie zapraszam na imię mam Rafał a na nazwisko Babczyński, pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych oczywiście także.













sobota, 29 sierpnia 2009

Artpub


Powstał nowy portal sztuki http://www.artpub.pl/
Zmontował go Jacek z Krzysiem to dopiero początki , ale myślę że będzie się rozrastać, można tam nie tylko oglądać ale podyskutować też na forum w miłej atmosferze.
Spotkał mnie zaszczyt , moja praca została wyróżniona jest dziś w polecanych
bardzo dziękuje i życzę powodzenia w przedsięwzięciu:)

6 komentarzy:

Krzysztof Schodowski pisze...

gratulacje Rafałku :)))

MajaK pisze...

...gratuluje i tutaj :)....i też mam nadzieję,że nic nie popsuje dobrze zapowiadającej się atmosfery nowej strony :)...

Dominika pisze...

gratulacje Rafałku, w pełni zasłuzone wyróznienie:)

Anonimowy pisze...

ooo gratuluje:D
Portal zapowiada sie swietnie ale ostatnio niestety nie mialam zbyt wiele czasu zeby w pelni na nim w konsu usiasc, pozwiedzac, podyskutowac, i powrzucac prace:)

Pozdrawiam:)

AnSa pisze...

..serdecznie gratuluję..;) byłam i z przyjemnością obejrzałam - bardzo interesująca stronka.. pozdrawiam..

Unknown pisze...

Na Twoim blogu jest o wiele ciekawiej niż na DA ... Pozdrawiam gorąco i żałuję, że dopiero teraz znalazłem to miejsce. Gratuluję!!!